Bestellen
Op deze pagina vindt je alle informatie over het plaatsen van een bestelling. Van het selecteren van het gewenste product tot de bevestiging van de bestelling en de status van onze voorraad.
- Hoe bestel ik een product?
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
- Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe bestel ik een product?
Via het menu bovenaan de pagina en de filters op de betreffende pagina vind je eenvoudig het product dat bij je wensen past. Ook kun je het product snel vinden via de zoekbalk, vlak boven het menu. Keuzestress? Laat je inspireren in onze showroom of neem contact op voor professioneel advies op maat.
Wanneer je het product gevonden hebt, kies je (indien van toepassing) de gewenste kleur en de productopties die je erbij wilt bestellen. Klik vervolgens op 'in winkelwagen' om het product klaar te zetten voor bestelling. Kijk hierna gerust nog even verder op de site of er nog iets anders voor je tussen zit.
Alles gevonden wat je zocht? Klik dan op het winkelmandje rechtsboven in het scherm. Je ziet nu een overzicht van wat je wilt bestellen. Hier is het eventueel mogelijk om de bestelling nog aan te passen. Klik op de groene knop en volg het proces om de producten af te rekenen en de bestelling te plaatsen. Je krijgt zo snel mogelijk een bevestiging van je bestelling per mail.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Kies de betaalmethode die bij jou past. Bij het plaatsen van een bestelling zijn de volgende betaalmethodes mogelijk:
- iDEAL: betaal eenvoudig en snel via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
- Creditcard (Mastercard & Visa): je betaalt via een beveiligde verbinding van je creditcardmaatschappij.
- Paypal: betaal door middel van het saldo dat gekoppeld is aan je bankrekening.
- Bancontact: de populairste online betaalmethode in België.
- Contant bij levering: betaal cash bij onze chauffeur op het moment dat de kantoormeubelen geleverd worden.
- Pinnen bij levering: als je hebt aangegeven dat je wilt betalen bij levering, dan zorgt de chauffeur dat hij ook een pinapparaat bij heeft.
Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Zodra je een bestelling geplaatst hebt krijg je een automatische bevestiging van het systeem. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn wordt iedere bestelling handmatig gecontroleerd: hierdoor kunnen we meteen controleren of de gewenste producten op voorraad en tijdig leverbaar zijn.
Als alles op voorraad is ontvang je van ons zo snel mogelijk (binnen 48 uur) de orderbevestiging met je bestelling, zodat je kunt controleren of de bestelling goed is verwerkt. Is er iets onverwachts niet op voorraad? Dan vermelden wij dit op de orderbevestiging inclusief de verwachtte levertijd. Mocht je liever met ons op zoek gaan naar een alternatief product, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Heb je geen orderbevestiging gehad? Controleer dan of deze per ongeluk in de spambox van je e-mailaccount terecht is gekomen. Mocht je nog steeds geen orderbevestiging hebben gevonden, neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Als je er kort na het plaatsen van je bestelling, bijvoorbeeld bij het controleren van de orderbevestiging, achter komt dat er iets fout is gegaan tijdens de bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen dan zo snel mogelijk de bestelling corrigeren. Mocht dit invloed hebben op het bestelproces, dan zullen we dit direct vermelden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Standaard worden bestellingen gratis binnen 10 werkdagen door eigen transport geleverd, maar het is ook mogelijk om bestellingen af te halen. Lees meer over de mogelijkheden en over de voorwaarden op de pagina 'Afhalen en bezorgen'.